
Noodcontact info; waar moet ik dit invullen?
Enige tijd geleden hebben wij al onze leden gevraagd om de noodcontact informatie in te vullen. Dit kan je zelf invullen binnen jouw profiel / account in het Virtuagym platform. Maar waar kan je dit eigenlijk invullen? In dit bericht leggen wij dit uit.
Doorloop de volgende stappen om jouw noodcontact info in te vullen:
- Ook nu gaan we weer naar https://shksportcentrum.virtuagym.com/
- Log in met jouw accountgegevens (gebruikersnaam en wachtwoord)
- Ga vervolgens naar “Clubaccount informatie“. Deze vind je in de zwarte balk aan de linkerkant van het scherm.
- Klik dan op tabblad Over Mij
- Er wordt dan gevraagd om jouw wachtwoord opnieuw in te vullen. Vul deze hier in.
- Vervolgens zie je jouw gegevens staan in het systeem. Bovenaan staat “Mijn gegevens”.
- Rechts van “Mijn gegevens” staat een pen icoontje. Klik daarop. Nu kan je jouw gegevens bewerken.
- Bij Noodcontact: vul je de naam van de persoon in met daarbij te vermelden wat deze persoon van jou is.
- Bij Telefoon nummer nood vul je het telefoon nummer is van de desbetreffende persoon.
- Klik dan op de blauwe knop “Opslaan”.
- Controleer dan nog even je de correcte gegevens heb ingevuld.
Zo ja, dan ben je nu klaar.
Zo nee, doorloop even opnieuw stappen 7 t/m 10.
Indien het je zelf niet lukt om dit in te stellen, dan kan je ook bij de balie langs komen bij jouw volgende bezoek. Onze frontdesk medewerkers kunnen je hierbij helpen. Wij gebruiken deze gegevens uitsluitend in geval van nood.