
Ik krijg geen e-mail binnen om mijn Virtuagym account te activeren
Bij het aanmelden bij de balie, wordt jouw e-mailadres ingevoerd om je Virtuagym account te activeren. Wanneer je online aanmeld, vul je bij het aanmelden al jouw e-mailadres in. Je krijgt in beide mogelijkheden een e-mail om een account te activeren in onze Virtuagym omgeving.
Heb je de e-mail niet gekregen? Kijk dan eerst even in de spam-map van jouw e-mailadres. Het kan soms voorkomen dat e-mails vanuit VIrtuagym omgeving gezien worden als ongewenste e-mail, oftewel spam. Vind je ook niets in de spam? Dan kan het zijn dat jouw e-mailadres niet correct is ingevoerd bij het aanmelden. Helaas is het niet mogelijk dat je dit zelf kunt aanpassen in het systeem.
Onze Frontdesk medewerkers helpen je graag verder, zodat jij je account kan activeren. Ze kijken de uitnodiging opnieuw laten versturen, maar ook het e-mailadres wijzigen (indien nodig) waar de uitnodiging naar toe gestuurd wordt.
Let op: Zonder een Virtuagym account kan je niet jouw training inplannen en krijg je bij elke keer inchecken een weigering. Voorkom dit door jezelf aan te melden voor een training en dus je account te activeren.