
Altijd vooraf aanmelden voor je training
Om opstoppingen bij de frontdesk te voorkomen bij de frontdesk en tijd over te houden voor advies aan andere leden, is het de bedoeling om je vooraf aan te melden voor de training. Hieronder nog even een reminder hoe je dat doet:
Via de desktop:
- Ga naar https://shksportcentrum.virtuagym.com
- Log in met jouw account binnen het Virtuagym systeem.
- Ga naar Rooster.
- Aan de rechterkant van het scherm kan je kiezen uit het rooster van Fitness of Groepslessen. Klik hier aan of je een Fitness training of Groepsles workout wil inroosteren.
- Ga vervolgens naar de gewenste week (let op: je kunt alleen 7 dagen vooruit reserveren).
- Zoek de training die je wil inroosteren op in de gewenste week.
- Klik daarop.
- Momenteel worden er nog vragen gesteld m.b.t. Covid-19. Beantwoord deze s.v.p.
- Klik op Reserveer nu.
- Als je vervolgens terug gaat de desbetreffende week in Rooster, dan zie je een groen vinkje staan bij je geboekte training.
Via de App:
- Open de app Virtuagym Fitness op je smartphone (zie App pagina voor welke dit is)
- Ga vervolgens naar Rooster
- Kies boven in de app bij Datum de gewenste datum.
Als je een datum wilt kiezen in de volgende week, sleep de datum dan naar links. Je krijgt dan vanzelf de data te zien van de volgende week. - Je bent nu op de gewenste datum. Je ziet eronder de trainingen staan van de desbetreffende datum.
- Klik op gewenste fitness tijd slot of groepsles. (kom bij de SHK poortjes binnen je geboekte fitness tijd slot, daarna mag je zo lang blijven als je wil).
- Klik onderaan op Meedoen.
- Als je terug gaat naar de desbetreffende training in het rooster, staat er: “Je doet hier aan mee”.
Via het kopje Mijn boekingen zie je een lijst van alle trainingen die je reeds hebt ingepland of waaraan je hebt deelgenomen. - Wil je annuleren zonder dat je een credit (tegoed) verliest? Doe dat voor Fitness minimaal 6 uur-, en voor een Groepsles 12 uur van te voren, zodat voor een ander een plaats vrijkomt.
Kom je niet door de genoemde stappen? Breng dan bij jouw volgend bezoek je smartphone mee. Bij de frontdesk kunnen wij samen met jou de stappen doorlopen, zodat je in de toekomst zelf vooraf kunt aanmelden voor je gewenste training.