• Garnaal pasta met marinade

    Op zoek naar een gezond en lekker alternatief, maar ben je geen keukenwonder? Dan is dit lente recept helemaal voor jou geschikt! Ingrediënten (voor 2 porties of 2 personen) 600 gram garnalen (Gepelde gamba’s als voorkeur) 600 gram Noedels 0,5 Liter Tomaten saus 12 Asperges 100 gram Verse basilicum Vleugje zout en peper Bereidingswijze Zet

  • Wat is supercompensatie?

    Als sporter wil je vooruitgang boeken. Je steekt veel tijd in je trainingen en gezonde voeding omdat je streeft naar progressie. Iedereen die zich enigszins heeft verdiept in de theorie achter (kracht)sport zal de term ‘supercompensatie’ wel eens gelezen hebben. Een beter uithoudingsvermogen, meer explosieve kracht en sterkere spieren bereiken we allemaal door supercompensatie. Maar wat is supercompensatie nu

  • De Kip met Courgette Pasta Schotel

    De ovenschotel die macronutriënt vriendelijk is voor jou en je portemonnee.  Probeer hem thuis zo snel mogelijk uit en proef hoe lekker simpel koken kan zijn! Ingrediënten (Voor 2-3 personen) 800-900 gram kip/kalkoen gehakt 250 gram volkoren pasta 70 gram mozzarella kaas Een halve rode ui 300 gram courgette 1 paprika 2 tomaten 250 ml

  • Macronutriënten – verhouding voor spieropbouw/afvallen

    Om flink wat spiermassa te verkrijgen of om verlies aan lichaamsvet kwijt te spelen, moeten er in het lichaam behoorlijk wat hormonale processen plaatsvinden. Om succes te boeken bij de doelen die je stelt om een strak lichaam te creëren, houd je rekening met het (op het juiste moment) produceren van hoeveelheid testosteron, groeihormoon en