• Pizza met een bloemkool bodem!

    Voor de bodem: – 1 flinke bloemkool (de grootste die je kunt vinden) – 1 ei – 1 eetlepel gedroogde oregano (of een ander gedroogd kruidje) – 1 klein handje kaas (kun je weglaten) – peper en zout – een scheutje olijfolie om de randjes te bestrijken En verder: …alles wat je lekker vindt op

  • Zelf muesli maken

    Veel mensen eten yoghurt of kwark met muesli als ontbijt, enorm gezond zou je denken. Het nadeel is alleen dat er in muesli uit de supermarkt vaak een hoop suiker zit. Je kunt daarom veel beter zelf muesli maken. Een stuk gezonder en vaak nog lekkerder ook! Vandaag lees je hoe jij zelf muesli kunt

  • Pindakaas met kipfilet

    Pindakaas met kipfilet voor tussendoor of als beleg. De meeste mensen trekken bij het horen van kipfilet met pindakaas direct een afkeurend gezicht. Alsof ze het meest smerige horen wat er is. Maar we hebben allemaal wel eens kipsaté gegeten bij een Chinees restaurant. En in hoeverre verschilt pindasaus van pindakaas? Bijna niet. Dus mocht

  • Kurkuma: Het wondermiddel

    20 voordelen van kurkuma voor je gezondheid Het actieve ingrediënt van Kurkuma (geelwortel) is curcumine. Kurkuma wordt al sinds 2500 jaar gebruikt in India, waar het waarschijnlijk eerst is gebruikt als kleurstof. De medische eigenschappen van deze specerij hebben zich over de eeuwen heen langzaam onthuld. Lang bekend vanwege zijn ontstekingsremmende werking, heeft recent onderzoek

  • Het misverstand over plaatselijk vet verbranden! Deel 2

    Het gevaar van het trainen van slechts een enkele spiergroep: Niet alleen onder mensen die willen afvallen, bestaat de neiging om bij het trainen zich te concentreren op enkel spiergroepen. Ook beginnende krachtsporters maken wel eens deze fout. Ze willen op het strand een mooi bovenlijf laten zien en trainen bijvoorbeeld alleen hun borst, biceps