• Eiwitrijke pasta met tomaat & tonijn

  • Waarom te weinig slaap het afvallen moeilijker maakt

    Waarom te weinig slaap het afvallen moeilijker maakt Je doet echt je uiterste best om gezond te eten. Drie keer per week sta je in de sportschool, of misschien zelfs vaker. Je werkt bergen eiwitten naar binnen. Kortom, alles gaat volgens het boekje – en toch val je maar niet af! Toch is er een

  • Gebarbequed kip met quinoa

    GEBARBEQUED KIP MET QUINOA INGREDIENTEN: 4 Kipfilet 4 theelepels barbeque saus 4 theelepels olijf olie Zout en peper 2 maïskolven 2 grote courgette 1 citroen (voor het sap) 2 handjes cherry tomaten, doormidden gesneden 250 gram ongekookte quinoa BENODIGDHEDEN: Snijplank + Mes Kookpan Grill / grillpan Borsteltje Zilverfolie Theelepel Schaaltjes BEREIDINGSWIJZE: Kook de quinoa gaar

  • De voordelen van fitness

    De voordelen van Fitness Fitness is een vorm van krachttraining waarvan steeds meer mensen de voordelen van in gaan zien. Als je fitness oefeningen doet worden je spieren onderworpen aan een veel grotere weerstand dan normaal. Deze weerstand is afkomstig van fitness toestellen, losse gewichten (dumbells) of gewoon je eigen lichaamsgewicht. Op een systematische manier

  • Havermout shake

    Havermout shake De shake voor in de ochtend! In een paar minuten klaar Bomvol eiwitten en koolhydraten om de dag goed mee te beginnen Makkelijk mee te nemen naar werk of school Ingrediënten: Voor 1 shake. 2 schepjes eiwit poeder met smaak naar keuze 1/2 theelepel kaneel 1,5 glas melk (of water) 1 eetlepel amandelen