• De lente mix

    Ingrediënten: 2 grote komkommers 600 gram worteltjes 1 grote groene appel 2 stengels bleekselderij, met blaadjes 1 grote rode biet Bereiding: Voordat u de biet snijd boen deze eerst even schoon. Snijd dan alles in stukjes en voeg toe in de juicer of blender. Bij voorkeur wel een juicer gebruiken. Heeft u deze niet dan volstaat

  • Het groentemixje

    Ingrediënten: 2 wortels Handvol spinazie 1 venkel 1 komkommer 3 takjes peterselie 1 glas water Bereiding: Snijd alles in stukjes en voeg toe in de juicer of blender. Voeg water naar behoefte toe. * Bij voorkeur wel een juicer gebruiken. Heeft u deze niet dan volstaat een blender of staafmixer ook. Voordeel van de juicer dat

  • Training tips – Deel 2

    Beginnen met fitness… Vooral als men met fitness begint, haken veel mensen na een aantal weken alweer af. En net zo vaak komt dit omdat je verkeerd bent begonnen met fitness. Dat is erg jammer omdat afvallen door middel van lichaamsbeweging de enige manier is om ook blijvend gewicht te verliezen. Daarom hierbij een aantal

  • De fruit blast

    Ingrediënten: 1/2 ananas 2 appels 2 bananen 2 kiwis ISsklontjes (optioneel)  Bereiding: Schil de ananas, appels en kiwi’s. Snijd alles in stukken en voeg samen in de juicer of blender.   Bij voorkeur wel een juicer gebruiken. Heeft u deze niet dan volstaat een blender of staafmixer ook. Voordeel van de juicer dat de vitamines en mineralen

  • De power punch

    Ingrediënten: 1/3 ananas 1/2 komkommer Handvol spinazie 2 appels 2 uitgeperste citroenen 1 á 2 cm gember Bereiding: Schil de ananas(of gebruik een blikje) en de gember en juice/blend samen met de komkommer, appel en spinazie. Citroen apart uitpersen of geschild erbij voegen. * Bij voorkeur wel een juicer gebruiken. Heeft u deze niet dan volstaat een blender