• Herfstsalade met pompoen

    HERFSTSALADE MET POMPOEN INGREDIENTEN  voor 2 personen:  400 gr pompoen 3 tenen knoflook Snuf tijm 80 gr rucola melange 2 eetlepels walnoten 200 gr linzen (uit pot of zak) 1 rode ui 75 gr geitenkaas scheut olijfolie Lepeltje honing 1 eetlepel balsamicoazijn Peper en zout BEREIDINGSWIJZE: Verwarm de oven voor op 200 graden. Snij de

  • Zo zorg je voor meer energie in de herfst

    Zo zorg je voor meer energie in de herfst! Het is koud, nat en eerder donker. Voor veel mensen de tijd waarin ze nou niet bepaald overstromen van levenslust. Vier van de tien Nederlanders voelen zich in de donkere en koude maanden moe en minder energiek dan in de warmte en het licht van de

  • Zoete aardappelpannenkoekjes

    Ingrediënten voor 1 persoon: Voor 6 kleine pannenkoekjes 50 gr zoete aardappel 2 eieren 1 tl kaneel 1 tl bakpoeder 1 mespuntje vanillepoeder 1/4 mango 50 ml Griekse yoghurt (kokos/olijf) olie om te bakken Inhoud 11,49g vet 23,68g koolhydraten 13,34g eiwit Circa 260 calorieën Bereidingswijze: Bereiden: Schil de zoete aardappel en snij deze in stukken.

  • Zeven fitness motivatie tips

    Heb jij weinig motivatie om naar de sportschool te gaan? Enorm zonde, door fitness ga je niet alleen lichamelijk, maar ook geestelijk steeds beter in je vel zitten. Vaak gaan mensen met een goed voornemen en vol motivatie van start, maar komen ze al snel tot de conclusie dat niet de gewenste resultaten worden behaald. Het gevolg: steeds minder