• Pitte kip met courgette en kapucijnen

    Zin om even simpel te koken maar toch een lekkere maaltijd hebben voor meerdere momenten? Probeer dan nu deze pittige kip met wat heerlijke groenten. Gezond en lekker! Ingrediënten (voor 2-3 personen) – 700 gram kippendijen – 2 theelepels Chinese 5 kruidenmix – 1 courgette – 400 gram kapucijnen – 1 lepel olijf olie –

  • Welke plantaardige melksoort is het beste voor je?

    Amandelmelk, kokosmelk, sojamelk… Zie jij door de bomen het bos nog? Steeds meer mensen kiezen voor een andere melksoort dan koeienmelk. Waren deze varianten eerst alleen nog in de biologische toko’s te koop, tegenwoordig hebben ze een prominente plek in het supermarktschap. Maar welk effect hebben deze verschillende (plantaardige) melksoorten en wat zijn de voordelen

  • De tijd van goede voornemens komt er weer aan….

    De tijd van de goede voornemens komt er weer aan. Na oud en nieuw is iedereen vaak vol goede moed om naar de sportschool te gaan. Hoewel wij deze goede voornemens volledig supporten, kan de drukte in de gym in januari je workout nogal in de weg staan. Vraag je je af hoe je alsnog

  • Stamppotje met heel veel groenten

    STAMPPOTJE MET HEEL VEEL GROENTEN INGREDIENTEN  voor 3 à 4 porties:            1 bloemkool (+/- 400 gram) 2 zoete aardappelen (+/- 600 gram) 250 gram paddenstoelenmix 2 winterwortels (180 gram) 1 grote rode ui 1 groentebouillonblokje Olie om in te bakken 2 teentjes knoflook Zeezout en zwarte peper 1 eetlepel mosterd 1 eetlepel sojasaus Sap van